Jäkla vagn!

I dag när jag och Elsa skulle gå vår morgonpromenad ville inte vagen fälla upp sig. Det hakade inte fast sig i uppfällt läge och föll, så att säga, ihop. Sist jag var ute på promenad så vägrade vagnjäkeln fälla ner sig när vi gått färdigt och skulle åka hem. Den gick inte in i bilen i stående läge så pappa Björn fick hämta vagnen och köra hem den stående i en caddybil senare. Idag gör den alltså tvärt om. Vad gör man? Jo man går på promenad med en hopfälld barnvagn. Skratt! Tanken slog mig... Jag tänkte att jag skulle knyta ett rep i vagnen och dra elsa runt i den nerfällda barnvagnen. Vilken syn=)! Vad gör man inte med en bebis som alltid sover i vagnen? Jag la elsa i den hopfällda vagnen (efter ca 40 minuters meck) och guppade precis så som det guppar då vi är ute och går. Hon somnade. Nu ligger hon där lilla stumpan i sin hopfällda barnvagn och sover =).








Jäkla vagn! 

                   

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0