I vår gran...

I vår gran hänger mycket konstiga julkulor.




Tänk att jag har en syster som gjorde sig lite rolig på julafton... Hon hade varit på ullared, på Martinshop eller vad det heter. Hon köpte en julklapp till mig. Julklappen hänger numer i vår gran. HAHAHAHAHAHAHAHa! Jag öppnade paketet på julafton och hängde sedan kulorna i vår gran. Detta hade jag glömt av... HAHAHAHAHa!

Ja, folk måste verkligen tro att vi är galna i det här huset.


Malin, undra vad tomten har i säcken till dig nästa år? =D

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Ja undra det ja?! Eftersom jag redan varit på martinshop nu så har jag ju redan det mesta. Å vad det gäller kulorna i granen så vet du att det inte var DÄR dom skulle hänga! Slappheter på privata ställen hjälps INTA utav detta, det vet du med. Väl dyr Julgransdek. ;0/ Nä skärpning fröken Berg!! I de skötselråd som skickades med, stod det väl inget om barriga Julgranar va?! Läs en gång till i så fall.

2009-12-31 @ 08:26:26
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0