Go kväll!

Go kväll gott folk! Hur står det till? Här är det kallt! Isande nordanvind och minusgrader... Idag har jag och Elsa varit och shoppat lite. Sarah jag följde ditt råd=).



Jag investerade i en ny fondation och fick ett prov på en primer. Jag tycker det är jättesvårt att hitta rätt fondation. Ofta ser de onaturliga ut och nästan förstärker skavanker snarare än tar bort. Nu ska jag i allafall prova att använda en primer innan jag lägger fondation. Någon gång ibland kan det ju vara roligt att sminka sig lite extra. Elsa tyckte det var roligt att vara iväg lite. Det var mycket att titta på =). Jag bar henne under vår tur för vagnen gick inte att fälla ihop när vi skulle åka.

När vi kom hem tappade vi upp ett bad åt björn och noel och tände lite ljus. Det är så kallt här så ett bad kan nog göra gott. Nu ska jag snart dra på mig myskläder och bara ta det lugnt framför tvn. Cola och godis ska dukas fram! Såg ni på bonderoger igår förresten? =P

   


Känner ni värmen? =)





Förresten, i går var vi och tittade på Noels julspel i skolan.
Björn åkte i dessa skor:



Hahaha!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas det blir bättre nu, och att du fick bra hjälp med att välja ut foundation! God jul! kram

2009-12-18 @ 11:25:31
Postat av: Sofia

God Jul Sarah! Hälsa lillstumpan =) Jag tror nog att denna fondation blev bättre... Jag provade lite snabbt förut och det ser inte riktigt lika onaturligt ut. Kram på dej!

2009-12-18 @ 17:26:52
Postat av: Anonym

Hej!



Min kompis som är makeupartist visade en superduperbra foundation till mig ; hon använder den även själv trots att hon har tillgång till betydligt flashigare och dyrare märken !!



Maybelline Affinitone foundation ger en "perfect natural facetone och skyddar med massor med fukt och e-vitamin" 03 Light sandbeige är en naturlig ton om man som jag är mot det blekare hållet.



God jul! (från mig som även tipsade om Efamol kapslar förut :)



2009-12-19 @ 07:59:09
Postat av: Sofia

Hej du Efamoltipsaren! =) Roligt att du fortfarande är här =). Det var länge sen nu... Tack för tipset angående fondation! Då ska jag testa den nästa gång =).



God Jul till dig från mig!

2009-12-19 @ 13:39:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0