Fruset vatten!

Ni vet väl hur det är när man vaknar av full blåsa? Man trippar lite lätt på tå till toaletten. Ja, det gjorde jag i morses. Jag satte ner rumpen och skulle just lätta på trycket. I samma stund kom jag på att vattnen fryst. Det var bara att resa på sig och bita ihop. Jag gick vidare till kaffebryggaren för att göra lite kaffe. Inget vatten, just det!  Bita ihop var det. Sedan skulle jag tvätta mig... Inget vatten... Ja, ja jag har ingen att skylla förutom mej själv då och det är ju inte så kul förstås=P. Kanske har vi vatten om några dagar igen... Smile!




Hur som helst så är det jättefint ute. Frosten ligger vit och glittrar av solens strålar! Jag var ute och fotade lite förut! =) Idag har Elsa fått sitt andra vaccin. Jag och Björn vaccinerade oss också idag mot svinis. Skönt att ha det gjort!


Annars idag så ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Noel fick inte leka idag utan bara vara hemma. Ibland behövs det också! Noel höll inte riktigt med där men så kan det vara ibland.





Hoppas ni får en fin dag allihop!

  






   



Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0