Dagens pyssel!

I dag har jag grejat lite igen. När jag vaknade fick jag för mig att göra kransar av en. Det projektet la jag ner efter en stund. Skit vad sticksigt det var! Jag gick över till gran istället... Dagens pysselmelodi:

Tro, jag vill känna tro. Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro... hahaha! Marie Fredriksson ni vet...

Jag har ingen sångröst alls men går och sjunger hela tiden. Nu är det ju så att jag allt som oftast bara kan en mening eller två så min omgivning kan tycka att det blir lite tradigt och tjatigt! Tänk att olika sånger ploppar upp hur som helst!


Här kommer lite bilder:

   



 




Nu luktar det skog här inne =)

Kommentarer
Postat av: Stina

gud så fint :)

2009-12-20 @ 17:19:40
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sara

Vad fint!

2009-12-22 @ 08:15:13
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Ja, det blev väl fint? Kul att få in lite grönt här och där =) Hoppas att ni har det bra! God jul hörrni! Kramar =)

2009-12-22 @ 12:24:33

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0