Uppdatering av symaskinsträsket!

Big problems! Japp jag satte nålen i tyget och trampade på pedalen i bott. En centimeter arbetade sig nålen fram. EN CENTIMETER! Sen var det kört! Nåljäkeln fastnade i tyget och vägrade komma upp. Min singer lät jäkligt risig. Den liksom hostade sig fram över tyget. Nu sitter Björn med tyg och symaskin. Jag som hade bestämt -och lovat att han skulle slippa bli involverad denna gång. Björn är fullt involverad. Denna gången också.



Två minuter var jag sysselsatt. En minut längre än förra gången. Alltid något.

Tydligen är det en hel härva med tråd i undertråden.  Jag får samla i hop mig och ta nya tag. Bort med alla svordomar!
Jag lär väl återkomma.

Jävla skit symaskin!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0