Nisses dag i bilder...

En mycket händelserik dag!

   

Trots mycket sömn har Nisse varit med om en hel del. Nisse är en kändis. Hon var med om ett kidnappningsdrama för ett antal år sedan. Hem kom hon igen välbehållen efter en vecka.



Hahaha! Nu skrattar jag åt det men fy när jag såg vår katt försvinna iväg i en annan bil! Jag stod chockad i fönstret och såg hur katten försvann... What?! De snodde min katt?! Jag ringde hysterisk till Björn och fick ur mig att en röd bil hade kidnappat nisse. Björn for ut och letade efter en röd bil med Nisse i! =) Ja undra vad hon var med om den gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeej min lilla sötis!!! Hur e läget?! Har inte kunnat ringa eller messa dej har ingen kredit pâ mobilen! Va fint du har fâtt här i bloggen! Super nice!! Ja ja gumman ville bara titta in och säga hej! Nu ska jag allt fixa en smoothie till lilla mej ,tycker dom är sâ goda! hihihi ha det sâ bra nu sâ hoppas jag att vi kan ses snart!!!! puuuussssss

2009-08-16 @ 17:12:01
Postat av: Mel

Men gud så spännande! Hur kom fröken Nisse hem igen då? Hittade Björn henne? Får nästan bli en följetång det här :D



Såg att Ni hade funderat på det där med hund, spännade tycker jag. Det vill jag höra mer om hur det blir här i bloggen =)

2009-08-17 @ 08:45:32
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0