Måla, måla, måla upp och ner och hit och dit!

Aldrig har jag målat snabbare! Björn tog med elsa för att åka och handla lite verktyg och annat. Jag såg min chans att få lite gjort här... Aldrig har jag målat så snabbt som nu! Hej och hå! Upp på stolen måla, ner på stolen måla, doppa penseln och upp igen och ner igen... Lite rinn här och där men vad gör det? Inget alls faktiskt!

Jag har alltid färg på mig nu förtiden. I går sa lotta: Sofia nu har du färg i håret... När jag kom till skolan sa F lite mindre blygt =P: Sofia har du sagge i håret eller har du målat nu igen? Haha. På förlossningen kommenterade de också detta där jag låg och födde med en massa vita slingor =) I dag har jag bara satt handen i en gång... Inte illa. Jag har blivit riktigt bra på det här!





Åter till penseln!



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mel

Vad fint det blir! Och vilket litet busfrö till dotter, är det mamma hon brås på? ;D

Hihi, Kram!!

2009-08-06 @ 09:34:44
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha! Du får mig alltid att skratta =)

2009-08-06 @ 20:24:59
Postat av: Sofia

Hej mel och frida! Roligt att ni tittar in! Frida hade du det bra på U2? Kan tänka mig att det var super! KramKram!

2009-08-07 @ 09:30:51

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0