Go kväll!

Nu har jag tvingat hit min väninna Lotta på ett bad! Hon ligger där i och bubblar nu =P Hoppas hon har det skönt. När hon är färdig ska vi äta lite mat och mysa men inte förens hon är ordentligt skrynklig om tårna=). Elsa har varit lite gnällig idag. Hon skriker inte men gnyr och är inte riktigt till freds. Nu sover hon hängandes på Björn i bärsele. Lilla tjejen! Det är så jobbigt när man inte förstår varför hon gnäller men jag tror mest att hon vill vara med. Hon är väldigt vaken för sin ålder och vill gärna bli buren. Helst ska man dansa lite också =). I dag var Björn hos tandläkaren för att dra ut en tand. Det hände precis samma för honom som det gjorde för mig. De skulle dra en tand men efter flera timmars dragande kom bara överdelen ut så nu ska han få en tid i Falköping för att operera ut roten... Stackarn! Fy när det hände mig började jag stortjuta när jag kom hem. Inget roligt det där med tänder...

Kram på er!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0