Fredagsmys!

Nu har Elsa gått och lagt sig och vi andra fixar lite mat. Noel har dammsugat och är nu ute och hämtar ved. Jag  har återfått min energi efter en dag i seghetens tecken.
Dagens mat blir pasta och köttgryta (som vi har ätit de senaste tre helgerna). Kommer man på någon ny rätt mina vänner då gäller det att köra den stenhårt! Krama skiten ur den så att säga =)

Pasta a la köttgryta!

Bryn grytbitar. Hacka och bryn gul lök och massa vitlök. Salta och peppra. Häll i mkt grädde =P. Släng i hela champinjoner och morötter. När detta har puttrat en stund så lägg i paprika. Koka pasta. Färdigt! Servera en god sallad till och lite parmesanost till pastan. Gott! Garnera köttgrytan med lite rucolasallad så ser det riktigt smaskigt ut!

Mat, godis och cola -Då leker livet! Täcke och kudde också =P

Glöm nu inte V ikväll!

Trevlig kväll!

Björn lyckades fota mig och Noel under vårt fredagsmys =). Fotografen själv passade på att lägga sig i badet medan vi låg här i vår djupsömn. Tanken på inbrottstjuvar var för stunden långt borta =P


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0