Bröstmjölk stimulerar...

Att bröstmjölk är bra till det mesta visste ni redan...

...men att det stimulerar till ökad kroppsbehåring visste ni inte.




Jag ammade Elsa idag. När hon släppte taget för en stund sprutade mjölken åt alla håll. Hela Elsa blev nermjölkad så som allt annat runt om kring. Ah, tänkte jag, det gör inget bröstmjölk är ju bara bra till det mesta sägs det. Nästa gång Elsa tittade upp hade hon en tuss på sig. Den satt först på kinden. Oj, jag fick ett gott skratt! Inte visste jag att bröstmjölk kunde få hår att växa! Jag kunde inte hålla mig från att plasera tussen på överläppen =P.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahahaha!!! Underbar bild!! Ska försöka att få till min blogg oxå, kan så lite bara om dator, men blir säkert bra!!! pöss

2009-08-02 @ 18:03:14
URL: http://novelli.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha.. Tack för kvällens skratt!

2009-08-02 @ 20:05:13
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sara

Nämen lilla söta Elsa! Hahaha! För gullig! =)

2009-08-02 @ 22:26:12

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0