Badrum... Ett skynke till!

I dag har jag haft en riktig pysslardag! Vad härligt det är att greja och fixa =). Jag har letat som en tok efter en gammal tvättbräda ute i ladugården idag. Denna skulle jag ha i tvättstugan. Jag letade jättelänge och sprang in och matade och gosade lite med Elsa mellan varven. Jag hittade den inte så fortsättning följer. Jag sydde även ett skynke till badrummet. Jag har inte bestämt mig för om det ska vara där ännu. Kanske kan det bli lite för mycket av "skynkbiten" men är jag uppi något så är jag... =P Så här blev det i alla fall...

Nu har Noel, Rasmus och jag gjort en blåbärspaj gottegrisar som vi är.



Utöver det ska vi äta hemmagjorda hamburgare med annanas till. Rasmus ska sova här idag.

Trevlig lördagskväll på er där ute!

Jag har haft en skön dag i pysslandets tecken. Jag har fortfarande på mig min pyjamas. Jag kom aldrig ur den i morses =).


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åh vad gött att slippa gå ur pyjamasen;)) Då bor man på landet, ljuvligt!!!

2009-08-29 @ 22:19:56
Postat av: Marie

Hej! Tack för en bra blogg, du verkar vara en varm tjej med en stoor portion humor :) Dessutom har du otroligt söta barn och djur! En liten fråga bara - bor inte din äldste son Rasmus hos er? Du behöver inte svara om det är för personligt - har bara varit en tanke jag haft!



Keep up the good work!



Kramar

2009-08-30 @ 09:20:11
Postat av: Sofia

God morgon Marie! Vad roligt att du tycker om min blogg! Rasmus är inte min son utan min systers och bor alltså där. Min syster malin har också en blogg kanske tror du att du är där?



Ha en bra dag!



Kramar

2009-08-30 @ 09:45:13
Postat av: Sofia igen

Noel är min son och han bor med oss =)

2009-08-30 @ 09:46:52
Postat av: Marie

Haha okej, dåå hänger jag med! :)

2009-08-30 @ 15:15:04
Postat av: Louise

Jätte fin blogg!

2009-11-15 @ 20:31:36
URL: http://luoize.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0