Stockholm!

Nu är jag, Björn och Noel i Stockholm. Vi kom hit igår och ska stanna tills Söndag. Björn och Noel hade ordnat en hemlig resa till mig för att jag idag fyller 30. Jag har inte anat något alls och blev lagom överaskad igår när svärfar kom och hämtade oss och körde till stationen i Skövde... haha! Kul! Solen skiner här och vi njuter för fullt. Snart ska vi går ner och till hotellfrukosten. Finns det något härligare? =) Noel och Björn ligger i sängen nu och tittar på nyhetsmorgon. I går kväll gick vi och kikade i gamla stan och vi visade Noel slottet. Vi gick nog en mil tror jag. Fint väder, mycket uteserveringar och shopping. I dag ska vi ta båten till djurgårn och promenera lite.

Puss från Sberg som nu trädit in i 30 års klubben!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS!!

ååh så härligt det låter med en överraskningsresa!

härlig blogg, btw :)

Kram

2009-04-03 @ 10:20:19
Postat av: Kicki

ohhh va mysigt, njut ordentligt av solen å av din födelsedag. ha en toppenweekend i huvudstaden å ät lite hotellfrukost för mig me. ;) puss

2009-04-03 @ 10:21:32
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Sara

Varma gratulationer!!! Önskar dig & familjen en underbar helg! Mer sol - och fler fantastiska överraskningar - åt världen!

2009-04-03 @ 10:46:37
URL: http://designbysara.webs.com
Postat av: Stina

Grattis! :) Hoppas ni har det mysigt där borta.

2009-04-03 @ 10:48:45
URL: http://stinalee.se
Postat av: KarinKusin

GRATTIS på 30-årsdagen!!!! Ha det underbart i Stockholm!!!

Jag ska ju till Vara sista helgen i maj och vara barnvakt, det vore kul att ses då!!!

Ha det bäst

Kram Karin

2009-04-03 @ 12:00:45
Postat av: Anonym

GRATTTTTTTIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! Grattis din gammla kärring...hihihihi.. Nu var det din tur och fylla 30 gumman, välkommen till klubben!!! Ha en alldeles underbar födelsedag nu!!!! Kramelikramen pâ er, hoppas vi ses snart...

2009-04-03 @ 12:58:56
Postat av: Becca

Ojsan glömde visst av och skriva att det var frân mej..hihihi..

2009-04-03 @ 13:00:21
Postat av: madde

men va faaan....

Har helt missat din födelsedag gumman!

Det blev i alla fall ingen bebis i present...

Hoppas att ni får en jättefin helg tillsammans, själv går jag väl inte så långt...



Kram & stort grattis!

Madde

2009-04-03 @ 13:05:56
Postat av: Faster Trude

Grattis din gamla hagga :-) Valkommen i klubben och ha en underbar helg i Hufudstaden. Manga kramar fran oss i Kobenhavn.

2009-04-03 @ 13:12:15
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS!!!! Hoppas ni får en mysig helg!!! Vilken fin present!! Grattis kramar

2009-04-03 @ 14:25:38
Postat av: Sofia

Tack vad gulliga ni är =) Dessa dagar är det härligt att ha en blogg =) Madde, hoppas det är bra med dig. Snart är det nog dax... Jag har allt tittat efter storken. Karin, ses jättegärna i maj! Kul =) Trude, watch your mouth young lady! Haha! Tack snälla ni!

2009-04-04 @ 11:24:58

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0