Påskkärringar!

Jag skymtade några påskkärringar ute på trappan förut. Ringklockan är sönder där ute. Stina gick förbi vårt fönster som är ut mot trappan.
-Göm dig säger jag! Det står påskkärringar på trappan!
- Va? säger Stina.



Fin reaktion va?
När man får besök av små arma påskkärringar...
Skäms Sberg!
Det gör hon... eller nja... kanske inte ändå =P.

Nu har jag varit och storhandlat lite mat i Lidköping på willys inför påsken. Hoppade även in på tandis för att limma fast ett fäste som släppt på tandställningen. Nu ska vi bege oss till huset för att greja lite.

Lyssnar för övrigt på Anouk -Togheter Alone... Kommer ni ihåg? Jag lyssnade alltid på den förr... =)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha så brukar vi göra på halloween :P

2009-04-09 @ 21:00:20
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du Linda... Hur vi är ;P

2009-04-10 @ 08:03:28

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0