Tandläkaren idag...

I dag ska jag till tandis. Jag brukar alltid avboka några gånger innan jag kommer dit. En gång har jag avbokat innan denna gång. I morses for jag upp när jag kom på att jag skulle dit och ringde. Jag berättade att jag hade blivit förkyld då de jäklarna säger att: det gör inget du är välkommen ändå! Ja, det är bara för Sberg att ta sig dit, bita ihop och sluta gnälla! =). Hur som helst ska det bli skönt att ha varit där. Frissan är något annat jag skulle behöva besöka. Håret är helt torrt och frissigt! Kanske kan förkylningen påverka men fy vad jag ser ut!



Skönt att helgen snart är här. Det blir inte att jag är mycket ute i huset nu då skolan har dragit igång. Lite trist men ändå bra, annars hade det inte blivit mycket läsning gjort. Pratade med en man för ett tag sedan om en gammal järnsäng vi hittade i hans ladugård och ville ha (lite svårförklarat varför vi har hittat den i hans ladugård, hehe). Hur som helst fick vi sängen, så den var bara att hämta! Han frågade om han fick jaga på vår skog, vilket han fick så det blev en win (n), win (n) situation.




Tänk på mig kl 12! Då gapar jag för fulla muggar och kämpar med att tvinga fram roliga tankar =P!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0