Sluta röka!

I morgon slutar jag röka igen! Återigen har väl sberg inte talat om att jag börjat igen sedan förra gången. Jäkla käring alltså! På något sätt tycker hon att det är roligare att tala om att hon slutar men inte att hon börjar?! Konstig tant det där...
Joggingskorna ( mina 25 kronors som inhandlades på loppis, hehehe) har plockats fram och dammats av så som tuggummi, morötter och den uppladdningsbara el cigaretten!
Nu ska jag ut till huset och få lite nytta gjort! Det går sakta men säkert framåt... Åh, jag längtar till det är dags för inredning! Tålamod har jag fått smaka på under denna renoveringstid. Under skoltiden också förresten... Förmodligen har det varit bra för mig då jag inte haft någon sådan alls. Förmodligen inte nu heller =P

Ha det gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med att sluta röka Sofia! Du fixar det den här gången! Det är dyrt, farligt och luktar illa! =)

Kram!

2008-09-07 @ 19:07:05
Postat av: Sofia

Tack Sara! =) Du har helt rätt! Din kommentar ska jag läsa dagligen i framtiden! Bra att du tror på mig! Kram!!

2008-09-07 @ 20:05:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0