Nä nu jäklar!

Nu får det fan i mig hända grejer i huset! De där jäkla timmerväggarna har varit där nu jag vet inte hur länge! Åh, dessa jäkla hantverkare!

Sofia: Björn nu är det du som tar med almanackan i morgon!
Sofia skriver att göra lista med diverse hantverkare som ska kontaktas.
Björn: Jaaaaa. Ring själv då!
Sofia: Nu är det du som kräver datum! Inget jäkla mjäkande! Nu är den mjäkande tiden över och förbi! Ett jäkla datum borde de väl för i fan kunna boka?! Hur annars ska man kunna planera det här jäkla bygget?!
Sofia: Japp, elektikern får en vecka på sig att göra klart sitt arbete! Grävningen ska göras och det klart. Det räcker inte med att en maskin ställs på gården för att någongång utföra arbetet. Arbetet ska göras nu, från a till ö, från punkt till pricka.
Sofia: Herre gud, gubbarna måste komma nu! Allt arbete kan inte hopa sig till sist! Herre gud, du säger att innan vi gör det, måste vi har gjort det, och innan vi gör det, måste det vara gjort, också vidare. Någonstans måste man väl för i fan börja?!
Sofia: Flera saker kan väl göras samtidigt, (sberg drar en lång metafor för att bli förstådd) parallelt.
Sofia: blabllabblablabllabla
Sofia: blabllabblablabllabla
Sofia: blablabllarattatatttattattattattat
Sofia: Herre gud! Vi kommer inte att bo där vid jul, inte nästa, och vet du vad?! Inte nästa därefter heller! Banne mig!
Sofia: blalbblagrrrrrrrrrrrrrrrrrrblablablabla!
Sofia: Björn är du kvar?

Glöm det där med tålamod i inlägget nedan.


Kommentarer
Postat av: Malin <3

Asg DET var ett KLOCRENT inlägg Fia ;0) Ärlighet varar verkligen längst :0p

2008-09-07 @ 20:33:22
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: stina

haha!

2008-09-07 @ 23:52:33
URL: http://stinalee.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0