Lite bilder från vår kväll i husvagnen=)

Vi var hemma en sväng förut och hämtade lite grejer. När vi kom tillbaka hade vi glömt nyckeln till husvagen som tur var stod ett fönster öppet. En av barnen fick gå fönstervägen...





Spelbordet med Fiatunering.



Här sitter jag och surfar =P



 



Ps, Ni anar inte vad Björn gör nu?! Hehe, han drar runt oss på gården i vagnen bakom bilden i jakt på en antenn till tvn? Vet inte hur han har tänkt att hitta den men, men han löser det nog =P! Det guppar ska ni veta! =)

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Barnet i fönstret e ju min son jue ;0§ Hoppas han inte fastnade bara. Husvagnen ser ju skit fräsig ut ju. Måste nog ha en jag med. Vart finns de?? SUPER fina bilder FIA!!!! Riktig idyll där ute, sånt som ungarna minns läääänge ;0) Kramar <3

2008-09-13 @ 22:50:25
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=491 bli medlem , man får gratis presentkort på h&m jc eller gina tricot om man samlar poäng och man får 50 poäng när man blir medlem , och man får presentkortet direkt i brevlådan (:

2008-09-14 @ 17:44:25
Postat av: Kicki

men hur flashig va inte husvagnen inuti? wow. har du fixat sj?

kul bild på björn..smugglar han barn i husvagnen? ;) kram

2008-09-14 @ 18:51:35
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Becka

Tjena gumman!! Lite bakis idag om jag ska vara ärlig faktiskt.. Va mysig den va eran husvagn! Jätte mysig faktiskt, en sån vill jag oxå ha ju.. Du jag kommer in till vara imorron så om du inte har någonting för dej så kanske vi kan ta en fika eller nåt? ja ja men vi kan ju höras imorron då. Pussssisss

2008-09-14 @ 18:57:58
Postat av: Anonym

Tjena gumman!! Lite bakis idag om jag ska vara ärlig faktiskt.. Va mysig den va eran husvagn! Jätte mysig faktiskt, en sån vill jag oxå ha ju.. Du jag kommer in till vara imorron så om du inte har någonting för dej så kanske vi kan ta en fika eller nåt? ja ja men vi kan ju höras imorron då. Pussssisss

2008-09-14 @ 18:58:53
Postat av: Stina

Fan va snygg husvagnen var. Har ni inrett den själva? Vad fick ni betala för den?

2008-11-05 @ 15:08:01
URL: http://staiina.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0