Hatkärlek/Syskonkärlek!

Det finns inga jag kan reta mig på så som mina syskon! Grrrr, jag hetsar upp mig över bara tanken på dem=P, men heller inga jag tycker så mycket om. Jag och min syster Malin har alltid bråkat, som då när vi som galna tonåringar sparkade ner varandra för trappan hemma i vårt förändrahem, med var sin hårtuss från varandras hår, i handen. Eller då vi skyddade varandra då vi fick skäll för något dumt vi gjort. Jag kom just att tänka på hur mycket jag kan störa mig på Malin (sorry)! Ibland skulle jag nog kunna döa´na´, hehe förmodligen hon också. Dock kan hon verkligen få mig i gapskratt och hon påminner lite om Miranda i sex and the city! Tänk när vi var ute och gick med hennes hund Meja. Mitt ute i skogen med en löpande Meja kom en schäfferhund efter oss. Jag blev livrädd, vi drog på och försökte komma efter den stora hunden som var efter oss. Malin säger till mig:
-Sofia, bli inte rädd nu om jag beteer mig konstigt...
-Öh, nehe, svarade jag. Malin drar ett djupt andetag och bröstar upp sig, (med sitt lilla bröst) nästan ner på alla fyra och intar the doggy stile. Hon gör lite morrande ifrån sig. Hehehe! Hon ansåg sig veta hur hur hundar tänkte och försökte där, mitt ute i skogen, göra sig till hund (lilla feschliga Malin mot en gigantisk schäfer) =P.  Nu visste jag inte vad jag var rädd för Malin eller schäferhunden?! Eller då jag kommer dit och hon försöker lära sig skata i vardagsrummet. Hon har tagit sin sons bräda, står bredbent och drar rakt in i altandörren som får ett stoort märke.



Kanske borde jag sluta flykta och ta tag i skolarbete och face the fact att jag ska till tandis?

Kommentarer
Postat av: Miaraklebloggens Malin <3

Asgarv ;0) Ja vi är nog fan lite smått speciella ;0P Kram till dej kära syster <3 Ps. Tur att vi har varandra så vi kan gruffa lite ibland ;0)Ds.

2008-09-12 @ 23:28:06
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0