Banka bäver?!

Nu ligger jag och läser lite. Litteraturen är på Engelska och jag anväder mig av sidan Tyda.se för att översätta ord jag inte förstår. Nu hade björn varit där och skrivit in fuck utan att jag märkt det. Jag tittade på skärmen och fick se Knull, påsättning, knulla, pippa, förstöra, paja och banka bäver. Jag hade svårt att sätta detta i samband med klasser och samhällsstrukturer.=P  Det tog lång tid innan jag fattade att Björn varit där... Hahaha, kul, kul Björn!

Banka Bäver, vad är det för ett ord? Något ni använder kanske? Bankar ni bäver? Hm!


Kommentarer
Postat av: Malin <3

;0)

2008-09-15 @ 08:10:20
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0