Aaliyah

http://www.youtube.com/watch?v=YbM45fRx0G0&feature=related

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vad tycker du om nya blogg.se startsida?

JAg tycker det är helt åt helsike faktiskt

2008-09-03 @ 12:52:36
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Becka

HEEEEEEEEEEJ!!!! Gissa vem som e hemma....? Kom igår kväll, ska vara hemma i 2 veckor, så skönt! Skulle stanna längre men det gick inte tyvärr.. Försökte ringa innan men det var ingen hemma, du e väll säkert o pluggar. Ja Ja nu komme Sarah snart o hämtar mej ska vi åka in o hällsa på Viktoria som jobbar. Men då ses vi snart hoppas jag, hör av dej när du får en ledig stund! Puss så länge gumman

2008-09-04 @ 11:01:50
Postat av: Sofia

Heej!! Är du hemma?! Du, jag såg det gamla nummret på telefon=P! Var gång fattar jag nada och tänker... Är hon hemma?! Har det hänt nått?! Är det det nummret?!



Hihihi!

2008-09-04 @ 17:26:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0