Tanden halft utdragen...

Nu har jag kommit hem från tandis. Idag gick det inte så bra då tandläkaren bara fick ut halva tanden. När jag var klar var jag helt slut och när jag kom hem började jag storgrina. Hulkandes ringde jag ynklig till Björn=) som förmodligen inte uppfattade ett ord av vad jag sa. Snyft! Nu väntar jag på att få en tid i Skövde så tanden kan opereras ut. Detta är sånt som händer och det är absolut ingen fara men det bara sprack för mig! Nu ska jag gå och lägga mig och snyfta lite till. Tårarna rinner, snoret likaså och bumullstussen stutsar fram och tillbaka i munnen under mina hulkningar. Åh vad jag tycker synd om mig nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars liten...



kan glädja dej med att jag åker till usa en sväng imorrn... :)

kram

2008-10-20 @ 19:55:08
Postat av: Becka

Ojda lilla gumman, det dar later ju inge vidare. Hoppas det ar lite battre nu och att dom far ut hela tanden nasta gang! Pussis pa dej gumman

2008-10-20 @ 20:17:41
Postat av: Kicki

jag tycker jättesynd om dig oxå. hoppas allt går bra. kram

2008-10-20 @ 20:27:28
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: daniel svensson

det var jag som skrev den första...

2008-10-20 @ 22:47:41
Postat av: Anonym

Åh vad jag lider med dej Sofia! Hoppas det löser sig.

En stor kram Petra

2008-10-21 @ 12:05:58
Postat av: Sara

Fy sjutton för tänder o tandläkare!! Jag borde också ta mig till tandis snart men jag är vettskrämd! =(

Kram och hoppas det går bra sen!

2008-10-21 @ 14:51:25
Postat av: Desirée

Usch, inget kul alls. Man klarar sig ju inte utan munnen överhuvudtaget...

Kram Des

2008-10-22 @ 07:18:44
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Becka

Hej gumman!! Hoppas du mar battre nu o att du ha fatt ut resten av tanden.. Miss you my lilltle darling. Ha det bra gummis pussissss

2008-10-22 @ 13:17:00
Postat av: Anonym

Hej!



Din kycklingpasta var ju SUVERÄN !! =)) ( hur har man inte kommit på den kombon själv?!) Alla mina jobbarkompisar har kopierat den ! Meeeeera recept ropar vi i kör !



Psst ; sen dekorerar du så konstnärligt snyggt maten . Mvh Karin.

2008-10-22 @ 16:40:28
Postat av: Becka

Hej igen.. Gissa vem som kommer hem ett tag.. JAG!!! Som det ser ut nu iallafall.. Maste bara fixa lite grejer.. Men det blir inte forens nasta ar nagon gang. Vet ej for hur lange heller ska forsoka satsa pa 1 ar o gar inte det sa e d ju bara att flytta till baka igen, eller va sager du..? Sa hall oronen oppna om du hor nagot om nagon billig lagenhet i lilla Vara! Ska redan borja kolla runt efter nagot jobb, vilket jag vet ar lite svart just nu men vi far vall se.. Vet att jag har sagt det nagra ganger nu, men det kanns verkligen som nagot jag vill satsa pa nu. Ja ja gumman hoppas allt e bra med er dar borta! Puss o kramis

2008-10-22 @ 19:52:43

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0