Tack alla för de fina kommentarerna i inlägget nedan! <3

De värmer verkligen!



Jag har dragit ut ännu en tand i dag i Skövde. Jag skulle egentligen operera roten som fortfarande är kvar men operationsrummet var upptaget(?) Hm, jag som ser på city akuten vet ju hur stressigt dessa läkare har det med alla inkommande akutfall så det var ok ;) Jag hade verkligen mentalt laddat för ingreppet men jag laddar vidare tills i morgon då den ska ut! Jag tvingade med systeryster Stina idag som moraliskt stöd =), hon tvingas alltså med i morgon igen =)! eftersom rotjäkeln aldrig kom ut... När vi åkte hem från Skövde idag så ville Stina ha Mcdonalds. Vi tog driven. Killen som tog betalt i luckan frågade om jag skadat mig då jag såg lite mörbultad ut efter tandutdragningen. Jag svarade att jag just dragit ut en tand. Killen skickade med en glass så jag kunde äta lite jag också! Åh, så goa människor det finns!

Nu ska jag sätta mig med lite tentajobb. Noel har fått lov idag så han är ledig en hel vecka. Det första han säger är: Åh, ikväll får jag sova på soffan=). Det är verkligen helg det för honom. På helgen får man somna på soffan!

Kram på er alla goíngar där ute!!!

Från en tand mindre men fortfarande halvtand!


Kommentarer
Postat av: Kicki

men jösses, tanden vill verkligen inte komma ut :P

hoppas morgondagen går bra, tänker på dig. å slit inte ut dig med tentan. ;) kramelikram

2008-10-23 @ 22:32:38
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Mel

Hoppas bassingen är ute nu! Tandfen får komma med något riktigt fint till dig nu efter alla vändorna! KRAM till dig söta tös!

2008-10-25 @ 19:28:28
URL: http://http//:litenstjerna.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0