Plugg och byteshandel!

I dag har jag pluggat hela långa dagen. Det är inte så mycket annat som händer nu faktiskt men det är skönt att det flyter på. Tiden rusar!

För en stund sedan trillade en hundralapp ut ur Noels byxor när jag skulle tvätta. Tydligen hade en liten byteshandel ägt rum i går när Noel lekte med en kompis. Noel gjorde en bra affär där han fick hundra kronor och kompisen fem! Det var bara för mamman att ringa till kompisens föräldrar och berätta om affären som ägt rum =) he,he! Noel har inget koll på pengars värde, kanske det är dax att ta itu med det...

Mycket ska man vara med om som förälder =)


Kommentarer
Postat av: daniel svensson

haha,, smart unge ju... säg till han att göra mer såna affärer :)

2008-10-06 @ 21:29:29
Postat av: Desirée

Hehe, ni kan ju bli rika på Noels talang. ;-) Barn ÄR verkligen unika på det sättet att dom så oskyldigt kan göra vissa saker som får en att baxna. Hihi, tur att du är en sån bra mamma!!

Det ligger genetiskt i er familj, jag är ju vän med Malin så jag kan ju se era likheter. :-)

Vad har du tänkt med ditt pluggande? Vad ska du bli?? Jag är ju så förbannat nyfiken. ;-)

Hoppas du får en bra dag!!

Kram

2008-10-07 @ 08:27:36
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha. vem är det som har lärt Noel såna trix? kan det va du sofia? ;P

heja noel!

2008-10-07 @ 10:26:26
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi! Ja, riktig affärsman...

D jag vet inte riktigt vad jag blir efter mitt pluggande =) Jag har väl lite planer så men så vet man ju aldrig hur det blir. Hur som helst börjar det närma sig jobb nu då jag läser sista året nu. Hm lite skrämande men ändå kul! Kramar!

2008-10-09 @ 19:59:23

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0