Pardörrar och lost kid!

Nu kom vi just från huset. I dag hade våra pardörrar Kommit. Tyvärr hade de blivit skadade i frakten =(, men det är ju sånt som händer. Jag tycker de ser fina ut i alla fall och det är ju roligt! =)



När vi var i huset fick jag smått panik för Beata, min systers dotter, var borta. Beata och Ludwig åkte med oss för att leka lite med Noel. Herre gud, tänkte jag, glömde vi Beata hemma?! Jag ropade hysteriskt på Björn och frågade om Beata var med i bilden då vi åkte. Det tror jag sa Björn först och sedan jo, men det gjorde hon. Snacka om virriga, öhm. Tillslut kom sketungen fram =). Hon stod och fnissade i en buske!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ser fram emot inflyttningsfesten sen i ert underbara hus!!! Kommer bli helt underbart!!! Fina dörrar oxå! Pöss o kläm

2008-10-09 @ 21:35:15
Postat av: Sofia

Hej Gabbi=D Hur mår du? Kul att du kikar in ibland! Undra när den där festen kan bli? Till våren skulle jag tr. Ha en bra dag vännen!

2008-10-10 @ 08:01:42
Postat av: Kicki

åhhh vilka fina dörrar. :D

2008-10-10 @ 12:56:55
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0