Dagens fundering...

Går det att basta med tandställning, eller blir den varm så som smycken?



Undrar ni vart jag befinner mig nu så är jag ute i huset och renoverar. Den enda skadan för idag, än så länge, är en sågskada. Jag sågade mig i handen. Solen försvann och här är blåsigt och kallt. Jag är en enda stor suck idag. Jag tjatar på Björn och säger; Idag är det tungt att vara här eller hur? Björn svarar att det går jättebra. Efter fem minuter är jag där igen med samma påstående som jag gör om till en fråga. Idag är det tungt att vara här, eller hur Björn? Björn svarar samma som var gång; Det går jättebra!
Jag fortsätter, han också!



Suck!

Kommentarer
Postat av: Kicki

men sofia, du kan ju inte hålla på att skada dig när du renoverar, då får du låta björn göra jobbet. det verkar ju gå bra för honom ;P kram

2008-10-18 @ 18:31:00
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0