Så gnällig att en trasig telefon hoppade igång...

De senaste dagarna har jag bara läst. I dag har jag känt mig otroligt less på läsningen! Jag slog i hop diverse böcker och gick och lämnade tillbaka dem! Skönt! Ute är det grått och dimmigt eller dammigt som noel säger=). Hur som helst så kände jag ett otroligt stort behov för att gnälla! Jag valde ut mitt offer och ringde till Rebecka. Vi babblade om det ena eländet efter det andra. Rätt som det är säger Rebecka: Meh, denna telefonen är ju sönder?! Nu pratar jag i den?! Det ska inte gå... Antagligen kände telefonen av mitt miserabla behov av att få gnälla så jag fick den att fungera! =)

-Någon mer som behöver ha igång sin mobil?



Hur som helst så efter lite babbel och lite motion är det nog inte så trist trots allt...

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0