Noel en familjerådgivare?

Noel lekte med vindruvor. Han delade på dem på jakt efter kärnor. Han sa till den ena delen:

-Nu har ni förlorat kontakten med varandra.

Jag spetsade öronen och undrade vilka som förlorat kontakten.
Efter kommentaren om den förlorade kontakten börjar han sjunga al bundys låt:

-Love and marriage, love and marriage...

Jag kunde inte hålla mig längre utan frågade vad eller vilka som hade förlorat kontakten?

Noel svarade att vindruvan hade fått sin slang i magen avklippt så magen och slangen hade inte längre kontakt...
 



Hm ok! Vilken fantasi=) Snacka om att man lägger i vuxna värderingar i sina barns funderingar... Men visst var det klockrent med förlorad kontakt och sången love and marriage!

Hihi!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0