Sluta rökatips!

Jag måste bara ge ett super tips till er som ska sluta röka! Jag vet att jag har nämnt detta tidigare men då utan att ha prövat. Tipset handlar om en elektrisk cigarett. Låter konstigt jag vet men den funkar jätte bra. Det kommer till och med rök ut när man röker! Jätte verklighetstrogen! Man röker vattenånga så den är helt fri från skadliga ämnen ändå känns det som att röka en vanlig cigg, alla fall så nära man kan komma. För mig som har lätt att sluta med det fyskiska beroeendet till skillnad från det psykiska är ju detta helt super! Nu kommer jag inte ha några problem att sluta! =)

www.smartcig.se

Hej då till äckliga cigg och hej till en luktfri elektrisk cigg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Har du också beställt en sådan grej? jag gjord det nyss. Har du fått hem den än? man är lite skeptisk ändå till om det kommer fungera eller inte. / Malin

2008-05-28 @ 09:55:26
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag har beställt och fått hem den. Verkar jätte bra! Tror verkligen det går att sluta nu =) Men visst är det som du säger... man är skeptisk. Lycka till =)

2008-05-28 @ 11:00:49
Postat av: Anonym

Finns ett läkemedel ; Cyban / rec belagt som är superbra.

2008-05-28 @ 16:13:04
Postat av: Mel

Fan va gött Sofia! :D

2008-05-28 @ 22:25:13
URL: http://litenstjerna.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0