Hemma igen...

Nu är vi hemma igen. Hittade några fönster i Danmark som vi ska beställa och en glasveranda från Qvesarum. Det kostar en del med fönster men i Danmark var de i alla fall billigare. I dag har vi åkt och åkt men jag måste säga att vi hinner med väldigt mycket på våra små spontan trippar. Vi åkte ju i går ganska sent men hann med mat, krog, bad i badkar och självklart lite Leif Gw Pherson uppdrag.

I kväll ska vi bara slappa framför tvn och ha lite shlagertävling. Ska bli skönt att bara ta det lugnt!

Jag köpte jättefina ljuslyktor på Qvesarum =) de ska jag tända i kväll. De hade jätte mycket fint och jag vill gärna åka dit igen sen fram igenom!

Trevlig kväll alla!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0