Hej!

Min blogg har stått stilla det sista men jag har verkligen inte haft någon lust att skriva. Nu har jag dock lust eller i alla fall vill ha lust så jag gör ett försök här att få igång fingrarna över tangentbordet.

Tiden rusar förbi, dagarna är proppfulla och tiden spenderas mest med plugg. Snart slutar denna termin och det ska bli otroligt härligt att vara lite ledig då jag riktigt kan ge mig hän åt huset och trädgården.

Åh, vad ska jag skriva, jag vill skriva! Give me some insperation here!

Nä, nä jag får väl avsluta detta inlägg då eller? Ja, det är bara att gilla läget...

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Becka

Hej gumman! Harligt att ha dej tillbaka!! Far se om jag kommer hem till nasta ons... Pusssssssilusss sa lange

2008-05-14 @ 18:34:53
Postat av: Sofia

Åh hoppas det =)!! Jag håller tummarna=) Hör av dig när du vet... Puusss

2008-05-14 @ 18:54:59
Postat av: daniel

hejsan hejsan.. nu är jag "hemma" igen.. skapligt sugigt väder här...jag är van vid flipflop o kortbyxor nu ju...fan..:)
kram daniel

2008-05-17 @ 18:40:37
Postat av: Anonym

Välkommen hem!!!=) Typiskt att vädret är så här när du kommer... Då måste vi ta en fika någon dag!! Hör av dig när du kan! Jag har skola två veckor till sen är jag ledig =) Kram!

2008-05-18 @ 12:55:16
Postat av: havefun.blogg

Detta kan kanske få dig att blogga mera, undrar om den inte visar lite högt värde eller är bloggarna så värdefulla
http://bloggvarde.se/

2008-05-23 @ 13:28:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0