Noel intar familjefaderns roll.

The bear is out of sight -lucky me I have two! 

Idag är jag och Noel själva hemma. Noel sa då vi skulle vara själva att han nu skulle få vara pappa.
Att vara pappa har för Noel inneburit att ge katten mat, hälla ut gammalt kaffe från kaffekannan och inta pappa Björns sida av sängen. Så i natt ska jag ligga och snosa på Noel =) Ordet Noel anväder då man myser är knöla. Hm låter lagom konstigt när han säger: Åh, mamma ikväll ska vi knöla! Han sa det på förskolan då jag fick förklara för fröken att knöla är detsamma som att mysa -typ gnugga näsa och så.

Björn är åter i morgon och Noel kan återgå till sin ursprungliga roll i familjen. =)

Kommentarer
Postat av: Arvids Monika

Hihi, gulle! Har dock lite andra associationer till ordet, hmm, en kompis använder det för mer vuxna aktiviteter.
Fint huset är förresten! Vad duktiga ni är som renoverar. Arvid och jag får nog flytta in i ett nyrenoverat hus. Han är ju glad om han fixar att byta glödlampa, sötnosen ...

2008-03-10 @ 21:45:20
Postat av: Sofia

Hej Monika! Vad kul att du tittar in! =) Hahaha ja, jag har också en kompis som använder ordet på ett lite annat sätt... *skratt*! Det är jättekul med huset! -Alla fall än så länge... Det kommer ta lång tid och målet är väl att vi kommer in till jul... Är ni hemma fram igenom så kom förbi! Arvid kan nog få sätta händerna i lite arbete då och du med förresten hihi! På med blåstället bara! Hahaha, hm dessa glödlampor =)! Kram!

2008-03-10 @ 21:58:03
Postat av: Monika

Haha, låter fint det; klart vi kommer!

2008-03-11 @ 09:42:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0