komiskt angående komplettering

Mannen som var författare till litteraturen som var grundläggande för kursen jag just gjort hette Gergen. Jag har genom hela min essä benämnt honom som Gerger... Jag korrigerade detta och mailade till min lärare Anette. Jag skrev som rubrik på mailet något i stil med: Från gerger till gergen. I detta mailet hade jag skrivit Hej Annette... Jag fick nu skicka ett till mail med rubriken något i stil med: från Annette till anette... Oh lord! *skratt*!
Turerna kring min komplettering var mer en vad jag angav här men jag orkade inte dra allt! Detta får vara nog =)

Kommentarer
Postat av: havefun

du har väl även läst på om hästarna (v75), lägger in mina på min sida lite senare

2008-03-14 @ 12:02:05

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0