Hej!

Snart ska jag ringa studentcetralen och kolla min tenta jag gjorde i förra kursen! Hoppas att den gick vägen också... Kursen jag håller på med nu har verkligen kommit i skym undan och tentan är om en vecka, tror jag. Herre gud jag har ju fullt upp med att planera för hem, hus och trädgård vem har tid att tänka på tenta då?? Nu ska jag fixa stenmjöl och annat. Såg att det är en stor sol på Fredag och då tänker jag vara ute och greja! Trädgården är katastrofvild nu men jag tror faktiskt att jag tänker låta den vara så. Massor behövs göras men jag tänker inte riva upp allt för att lägga gräsmatta. Nä, den ska vara bucklig, vild och snårig! =) Att klippa gräs är av en annan historia, haha! Mina nyss satta passionsfrön har inte börjat gro... jag tittar hela tiden men än syns inget grönt... Hoppet består i alla fall och hoppas de ska visa sig inom kort!

image332


Ha en bra dag!

Kram Sofia

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0