Hallåhejhallåhejhejhallåållahjehjehållahjehllah!

Go kväll mina damer och herrar!

Stålande sol idag och jag gjorde mina 7.
Känns jättebra att jag börjat motionera och slutat röka -igen.
Kan detta bero på att jag känner mig kass vad det gäller skolarbete?
- Nä, nu ska jag inte överanalysera. Öhm=) Ligger något efter skulle man kunna säga just nu...
Men herre gud man kan ju inte vara bra på allt heller??? Här har jag gått och blivit en elitidrottare och vad mer kan man begära asså? *skratt*!

Ikväll har jag jobbat lite vilket innebar några timmar i en 34 gradig basäng och bastu. Inte illa! Var gång jag sitter i bastun funderar jag på alla kroppar. Vad lika alla är egentligen. Gammal och ung, tjock och smal. Rumpor som rumpor no matter what. Nog om rumpor.

image318

Puss, gonatt och kram!

Nu ska jag dricka te, lite cola, godis och käka mackor!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej!!! Va såå härligt att se dig!!! Tänker så ofta att jag ska ringa men du vet hur det är;-)
Vi får börja spela ihop nu då så vi drar in pengar!!!! Hörs till helgen!!! kramar

2008-03-03 @ 22:31:00

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0