Yr í bollen!

Nu har jag vitbetsat månbordet som jag har tänkt att göra hela veckan=) Det blir nog bra! Det är lite maskhål i det gamla bordet men det tycker jag bara är stämmingsfullt =) Jag känner mig faktiskt lite full nu av alla ångor från färgen. =)
Sist jag var ute i huset hittade jag en gammal kökssoffa också. Ett ben var av annars var den jättefin! Detta tycker jag att björn kan fixa idag NUUU så kan jag måla och klä in en snygg dyna till i något linnetyg eller annat. Björn som jobbar både dag och kväll är inte riktigt med på noterna skulle jag tro. Jag är inte den mest tålmodiga utan kommer jag på något måste det ske direkt! =P Björn är den lite mer dämpande och pratar om allt förarbete som måste göras innan jag börjar måla eller klä in soffan i tyg. Hehe någon som känner igen sig?

Idag har jag varit på fritids och hälsat på med Noel. Han ska börja där till hösten. Verkade jättemysigt där idag så det känns bra.

Kram från vitfärgade "fulla" tangentsbordsfingarar =)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0