Våra ljuskronor

Nu håller jag på att tillverka lite ljuskronor igen här. Håller på med rep som de hänger i och björn har svetsat.
Visst är de fina? =)

  

Dessa kommer passa bra i vårt nya hus sen. Repen, ger den lite gamla och knakiga känslan som jag gillar. Jag tänkte även göra en lite grövre variant som jag ska ha i mitt uterum sen. Uterummet är en stålbur (leveransförpackning till en stor maskin) som jag ska klä in i grönt och med sten i botten. Låter inte vidare fint men det kommer det bli =) Björn är tveksam men han ska få se =P


Kommentarer
Postat av: Mel

Vad fina! Duktigt att hitta på så mkt :D Kram!

2008-06-12 @ 20:30:08
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, ibland blir jag faktiskt riktigt nöjd och det är skoj. Hoppas att du har det bra! Kram på dig! =)

2008-06-13 @ 11:57:08
Postat av: Anonym

Underbara...

2008-06-16 @ 15:50:54

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0