Tuggummi hår...

Mitt hår har blivit som tuggummi sedan jag färgade. Undra om det går tillbaka till den normala konsistensen snart? Jag hoppas det för det hela är lite besvärande... :P.


Nu sitter jag framför datorn igen med kaffemuggen tätt intill. De andra ligger och sover och jag tycker det är så skönt att gå igenom favorit bloggarna så här i lugn och ro med en stund för mig själv. Antar att övriga familjemedlemmar tycker det samma då jag annars brukar jaga upp dem. I dag vill jag pyssla med något har bara inte kommit på vad? Frustrerande... Det kliar i händerna och jag funderar just på vad som ska bli mitt "fall" idag =). Det är lite ovant att vara såhär ledig att faktiskt kunna fundera över hur tiden ska förvaltas. Lyxproblem?

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0