Simskolan!

Simskolan gick jättebra och Noel tyckte det var skoj! Det började lite hektiskt då vi glömde självaste badkläderna. Detta kom vi på när Noel skulle byta om ;P som tur var hade vi gott om tid så vi hann springa hem och hämta dem. Japp åter till simskolan i morgon =).



Nu ska vi äta bullar hos Malin som är mitt upp i ett stor bak! Gott.



I em ska jag renovera, eller slipa och måla ett gammalt månbord som jag hittade ute i ladugården där vi renoverar ett hus. Bordet ska slipas och vitlaseras. I källaren ska jag måla med musik på högsta volym! =)



Jag frågade vår postbärare om han kunde hoppa in och vika min tvätthög som nu går upp till taket. Han ville inte detta för 50 spänn, inte heller för 100. Nähä, skit i da´sa jag och gick in och vek själv. Men med lite ilska i kroppen så gick det jäklar i mig undan mina vänner. Nu går högen upp till fönster brädan. Det ni.



Nä nu ljög jag igen. Jag frågade aldrig postfarbrorn, men jag tänkte.


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0