Midsommarfirande på förskolan!

Idag har jag varit med Noel på förskolan. Midsommar firades och alla barn sjöng och klädde midsommarstången. En mysig dag och avslutning för Noel, för mig också =)... Vet ni? Jag fick en egen namnskylt när vi skulle äta middag! Lyckan var oändlig! =) Vilka minnen från när jag själv gick på dagis! Det är inte klokt hur fort man åker tillbaka till sin gamla roll... så fort jag såg min skylt satte jag mig ner. Jag tog kniven i handen sedan gaffeln. Jag högg dem i bordet samtidigt som jag skrek: - MERA MAT; MERA MAT!

Fröknarna tyckte nog det var skönt när min dag på dagis var slut =P





Jag kommer att sakna förskolan och Noels fröknar för de är verkligen super,  vilket jobb de gör!

Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

hahahaha :)

2008-06-22 @ 02:00:30
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0