God morgon sunshine!

image377

Här sitter jag framför datorn igen med kaffemuggen tätt intill! Solen strålar in och dammet på skärmen lyser. =)

Jag har blivit riktigt kass på att blogga och kan faktiskt inte förstå vad jag tyckte var så roligt med det? Ändå sitter jag här nu. Jag hoppas att lusten till bloggen kommer igen för visst var det skoj, när jag tyckte det var skoj =).

I går var vi ute i huset hela dagen och vi ska snart dit igen. Vi grejar inte så mycket med själva huset just nu, utan är mest ute i trädgården. Det ska bli skönt att få vatten indraget... I går forslade jag vatten i flaskor och vår största gryta. Noel fick sitta med fötterna på locket så det inte skulla rinna ut i bilen. Ha,ha! Kanske läge på att köpa en dunk?

Björn levde ut lite utöver det vanliga igår...

 

Jag tror att svärdet fick han att känna sig lite mer manlig än den sedvanliga hammaren. Han vägrade släppa ifrån sig svärdet till vår son Noel som var alldeles förtvivlad! Björn bar svärdet hela dagen och ni kan tänka er att folk tittade på honom när han stolt spatserade omkring med sitt svärd i öglan där hammaren vanligtvis brukar sitta...
Herre gud, inte var dag man har att göra med en vapendragare eller riddare =)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0