God morgon!

Vaknade av höög musik i dag så där klockan 6. Det verkade som om jag hade en hel bergsprängare på huvudkudden. Grrr! I 90 graders vinkel for jag upp och svor över vad fan det var som lät. Tydligen är det niornas avslutning idag och det kan man väl inte vara arg på..? Am I old? I am old. Efter mitt chockartade uppvak klev jag upp för att få ytterligare en chock när jag såg mig i spegeln. =) 



Nu sitter jag och väntar på mail från köksleverantörer. Björn sa att jag kan få vänta i månader och ville med detta säga att jag inte behöver sitta vid datorn och söka mail i inkorgen... =) Det gör jag ändå, man vet aldrig =P. Härom dagen ritade jag upp ett kök jag vill ha, till denna ritning (jag är ingen konstnär även om jag får för mig det ibland =P) skrev jag ett minst sagt rörigt mail med förklaringar till min ritning höhö! Nu är det förmodligen en del köksförsäljare uti Sverige som river sina hår. Jag har verkligen försökt att vara tydlig för det är så jobbigt när det blir en massa onödiga turer som tar tid fram och tillbaka, men det är mycket att tänka på vid köksplanering och det är inte alltid lätt! 

Kram på er!  


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0