Skräckhistoria!

Så här inför kräfskivesäsongen tänkte jag utfärda en liten varning som kommer från en erfarenhet min mor och far fick en gång på ett kräftkalas.

Bordet dukades och gästerna tog plats. Någon tog ett stadigt tag om en kräfta och sög in saft av hela sin kraft. Rätt som det var började kräftans ben att kräla och krafsa. Kräftorna hade i stundens hetta glömt att kokas. Vad som serverats på bordet var alltså råa kräftor! Tror ni gästerna höll god min, åt och gav beröm åt de utsökta små liven? =P

Obs!

Kräftor ska kokas -glöm ej!


Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Haha det var det roligaste!!! Hoppas de inte åt dem levande bara =)

Ha det gott!

Kram karin

2008-07-09 @ 09:46:01
Postat av: Sofia

Hej KarinKusin! Visst är det äckligt! Fy! Måtte man aldrig göra en tabbe som denna ;)

2008-07-09 @ 10:51:07
Postat av: Nathalie

Usch hahahaa, vad hemskt! Hur mår man efter en sån upplevelse tro? Inte allt för bra va :)

2008-07-12 @ 18:31:20
URL: http://nolow.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0