Skattkista/skrattkista...

Noel: mamma har du någon skrattkista?
Jag: Skattkista, sa jag lite fundersamt och svarade för att vara lite mystisk att, ja, det har jag.
Noel: Kan den brinna upp?
Jag: Va? Nä den är av guld och guld kan inte brinna.
Noel: Vad bra då kan den inte bli utbränd.
Jag: Vad då vad menar du Noel? Vad är det för skattkista du pratar om? Varför undrar du om den kan brinna upp?
Noel: Svampbob har en skrattkista.
Jag: Jasså skrattkista! Vad är det?
Noel: Svampbob har en skrattkista och mamma, om den brinner upp och blir utbränd då kan inte skrattkistan skratta mer...


Kommentarer
Postat av: Mel

Ibland undrar man hur någon så liten kan ha så stor insikt i saker och ting ;)

2008-07-25 @ 13:13:14
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0