Inredning

Hela morgonen har jag vältrat mig i underbara inredningsbloggar och tiden bara flyger fram. Ett jättefint tips på inredningsblogg är www.jennyshemochharmoni.blogg.se I love! Jag kan snart inte vänta tills då jag ska greja och dona. Dessvärre får jag vänta ett tag till. Nu är det bara timmerväggar och vi har en lång väg att gå tills det är dax för lite inredning. Idag ska jag åka ut till ladugården och riva. Det är helt fullt där inne men jättespännande och bara leta gamla lådor och dyl. Jag hoppas på att hitta något fint som jag kan rusta upp lite gran.

Nu ska jag ge mig på lite trav för idag. Jag har en vännina som jag brukar tala lite travtips med. Hon spelar på tider, odds och namn men jag spelar på hur hovarna ser ut =) Är de glansiga nog då spikar jag. Haha berättar om jag vinner i kväll.

Ha en fin dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh! Det var ett stalltips som hette duga! Klart att välskötta hästar är de gladaste hästarna, o de gladaste hästarna är ju såklart de som springer fortast! Hoppas spelet gick bra ;) Kram emelie

2008-01-12 @ 14:27:51
URL: http://nogg.se/litenstjerna
Postat av: ?

tack för det fina tipset om hästarna, nu kommer jag att vinna:)

2008-01-12 @ 16:10:39
Postat av: Sofia

Haha, ja det är ett jättebra tips! Tyvärr hann jag inte att få in mitt trav idag, grrrrr! Ska aldrig hända igen! Hovarna ska glänsa och ha en jämn yta, frasiga går bort! Kram på er!

2008-01-12 @ 19:54:03

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0