Hallå! Alternativ till hej...

Efter att varit hela dagen i Skövde, sedan Lidköping har jag nu kommit hem. Har varit och simmat lite, skönt men det var riktigt skitväder när jag körde hem. Nu råkade jag ju ut för en liten incident som inte riktigt kunde skyllas på vädret. För hundrade gången råkade jag backa på en stolpe... Jag riktigt hörde min far från ovan ryta några fula meningar =) Själv säger jag Oooooppsss och sedan shit happens. Det är ju inte hela världen med lite repor och tur att det var en stolpe! De får ju förhoppningsvis inte ont... Annars är allt bra, fortfarande stressigt men jag kämpar med att vända steken till något positivt istället. Haha! I går solade jag, i förrgår också. Kan ju säga att mitt ansikte är ganska rött och då ska vi inte tala om rumpan. Såg ni något illrött arsle idag på badet så var det jag!

Kram!

image264 Öh vem har lagt ut min lilla rumpa på google??

Nä, nä okej då.

Kommentarer
Postat av: Malin K

Å! Du är ju så rolig Sofia! Skrattar massor när jag läser här på din blogg! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2008-02-01 @ 22:14:19
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Björn

Det var jag.

2008-02-05 @ 18:47:36

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0