Trött och sliten.

Idag vaknade jag trött och sliten! Känns nästan som om jag vore bakfull =(. Det är så tråkigt när man vaknar så. Lite dov huvudvärk och allmänt hängig. Det är inte allför sällan jag vaknar "bakis" och undrar vad det beror på. Jag tänker att det kan vara hormonellt eftersom mina hormoner inte verkar vara i jämt flöde. (kan man säga så=)). Hoppas att det går över. Behöver verkligen läsa idag men kan inte göra det med huvudvärk... Någon som känner igen sig i att vakna bakfull? -Utan fylla då förstås=) Någon som har några husmorskurer?

image308


Hoppas ni känner er bättre och lite mer energiska!

Kram! 

Kommentarer
Postat av: Faster Trude

Sota Sofia,
Jan har haft samma problem med huvudvark som du MEN efter en Sakral ett eller annat som det heter sa har han det mycket battre. Finns i Gbg, kolla med Susanne och Lars, de har kontakt data.
Puss pa dig vannen, for varje minut ar vi narmare sol och varme, bad och grill :-)

2008-02-20 @ 13:52:16
Postat av: Anonym

Trude! Tack snälla söta! Det ska jag verkligen kolla upp. Hoppas det kan vara nått. Skönt att Jan är bättre! Det är ju inte kul att gå på halvvarv och känna sig bakis om dagarna. Ja, nu väntar vi på sol,värme, bad och grill. Livet blir så mycket lättare då! Kram på dig och hälsa famijen! =)

2008-02-20 @ 14:14:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0