melodifestivalen

Tvillingarna var kul, helt rätt att de gick vidare. Sannas låt var också fin. Vad det gäller Carola och Andreas tycker jag nog att det borde gått vidare direkt. Men fan min låt åkte ut!

Kebabpizzan!!! ;)


Sex rätt på travet idag, inte så illa men givetvis ingen utdelning 37 kr eller nått. Typiskt! Nu är vi bänkade framför tvn. Vi har en nattgäst idag. Stinas hund Charlie. Han ser lite deppig ut och verkar längta hem men hoppas det går över. Matte, Stina ska ju vara på tv i morgon! hihi ska bli kul att se! Kl 10.15 tror jag det var. Nu åter till soffläget.

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Åke-Påke

Grattis till fina 36:- kommer att behövas!

2008-02-17 @ 16:19:47
Postat av: Sofia

Åke-Påke well, well =) Tack ska du ha!! De kommer till sin rätt de där 36:- Snopet värre på sex rätt! haha...

2008-02-17 @ 17:33:59

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0