Marskatt eller magsjuka =(

Dagen har spenderats i Skövde. Föreläsningar hela dagen och sedan direkt till jobbet. En lugn dag utan några större händelser... eller hahaha. Förut när jag kom hem vrålade vår katt väldans konstigt. Nisse lät ungefär som en säl. Ja, ja tänkte jag det är ju mars snart och tänkte att det kanske hade med det att göra... efter ett tag började Nils spy. Jag fick nästan panik och tokringde på Björns mobil. Han svarade inte kanske tur det =). Senare när Nisse var back to normal ringde Björn och jag berättade om händelsen något lugnare. Kanske blir det en vård av magsjuk katt här i morgon... Hon verkar i alla fall vanlig igen. 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0