Lite utebilder från dagen.

Underbart väder idag, det känns verkligen att våren är på väg. Idag har varit ute hela dagen lång. Min svägerska och hennes man med barn har varit ute och jobbat flitigt! De hade med sig korv också som vi grillade över elden. Åh, så god den var! Jag smällde i mig två i loppet av två sekunder=) Svärfar var också ute! Så himla värdefullt att få hjälp. Damen en av dem som ägde huset innan kom också på besök. Jag sa till Björn att ställa sig brevid henne så jag kunde klämma en bild. Kul att dokumentera =)

image269

Victoria äter korv i cyckelkärran =)

image270

Noel äter korv!

image271

Björn och Elsa (som vi köpte gården av) =)

image272

Annelie

image273

Tobbe

image274

ÅkePåke

image275

ÅkePåke kånkar och bär till elden. Han jobbade så hårt att det var svårt att fånga´n på bild
- Well, Well som han brukar säga... =)

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Döhärliga bilder du tagit ;0) Kul!!

2008-02-10 @ 19:15:39
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Tour de france champ

Undrar om jag skulle få så mycket hjälp med mitt ev. hus

2008-02-10 @ 19:26:32
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0